Klantenservice

Wat is jullie levertijd?

Bestel je op een werkdag voor 15:00? Dan versturen wij de bestelling dezelfde dag.

Je ontvangt van ons een mail met de tracking en trace code waarmee je het pakket kunt volgen.

Het pakket wordt van maandag tot en met zaterdag bezorgd op het gewenste adres. De bezorger doet één bezorgpoging en als je er niet bent, bij je buren. Als je niet thuis bent ontvang je een briefje in de brievenbus en kan je het ophalen bij je buren of het dichtstbijzijnde PostNL punt.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Tijdens het bestelproces kan je uiteraard in het winkelmandje het overzicht van de bestelling wijzigen. Zodra de bestelling is betaald en je van ons een bevestiging hebt ontvangen is het niet meer mogelijk om deze te wijzigen.

Kan ik mijn product ruilen of retour sturen?

Dat is uiteraard mogelijk.
Retourzendingen zijn voor kosten van de klant.

Woutershop Retour
Collse heide 28
5674VN Nuenen

Wat zijn de bezorgkosten?

Binnen Nederland:
Brievenbuspakket €3,99
Pakketpost PostNL €4,99

Naar België:
Pakketpost PostNL/PostBE €5,99

Kan ik het bezorgadres wijzigen als de bestelling al gedaan is?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen, gaan wij hier direct mee aan de slag. We kunnen dan helaas geen wijzigingen meer doorvoeren.

Mijn pakket is bezorgd, maar ik heb niets ontvangen. Waar is mijn pakket bezorgd?

Bedankt voor het plaatsen van een bestelling! Heb je per e-mail al Track & Trace-informatie van ons ontvangen? Daarmee kan je zien waar jouw pakket zich op dit moment bevindt. Het zou kunnen dat het pakket bij de buren is afgegeven.

Heb je hier vragen over? Neem dan gerust contact op via support@woutershop.nl.

Ik kan mijn vraag niet vinden

Je mag ons altijd een mailtje sturen naar support@woutershop.nl

Hoe kan ik jullie bereiken?

U kunt ons een mail sturen op: support@woutershop.nl
In het weekend beantwoorden wij geen mails.
Heeft u een vraag over een bestelling? Stuur dan als het mogelijk is uw bestelnummer mee.